You are not logged in. (Login)
Skip Main MenuSkip Course categories

Course categories

Skip Secretaría

Skip Online Users

Online Users

(last 5 minutes)
None

CFPA Joan Lluís Vives CFPA Joan Lluís Vives

Este aula està en procés de migració a una nova versió en

http://fpaibi.edu.gva.es/aula/gif nou

C/ Mestre Chapí 1 * 03440 * Ibi
Teléfon 965 53 36 55965 53 36 55 - FAX el 965 53 36 56965 53 36 56
(Horari d'atenció telefònica: 9.00-11.30 (dilluns - divendres) i 19.00-20.30 (dilluns - dijous)
@fpaibi

Picture of Carles Durà
Taler de Coaching i Educació
by Carles Durà - Tuesday, 20 January 2015, 02:05 PM

Fem ressò d'aquest taller gratuït organitzat pel Departament d'Educació de l'Ajuntament d'Ibi, adreçat a pares i mares, tutors i persones interessades a millorar l'educació dels fills. Apunteu-vos-hi!
Així mateix, vos informem que el Dr Antonio Ríos (metge psicoterapeuta i de família) farà una xarrada sobre els "Errors més freqüents en l'educació dels fills. Pautes per corregir-los" el dimecres 28 de febrer a les 20.00 al Centre Social Polivalent d'Ibi, amb accés lliure.
Taller Coaching 15
Més informació de tot en Dep. d'Educació tel. 965552311 o www.ibi.es
Picture of CFPA Joan Lluís Vives
Programació Setmana Cultural
by CFPA Joan Lluís Vives - Saturday, 17 January 2015, 11:32 AM

Programació de la “XXVII Setmana> Cultural” que celebrem del “29 al 30 de gener” juntament a les Escoles d'adults de l'Alcoià i el Comtat enguany amb el Lema " “Il·lumina't > ... a l'EPA ", en commemoració de l'any internacional de la llum.
Saet cult 15
Com podreu vore, tenim de tot: TALLERS:
de “Ioga “impartit per Yolanda Serrano , “Làmpares artesanes” ( M Carmen Pastor), “Carteres amb "briks"( Paloma Talens ) , “Kumihimo “( Manuel Palazón ) , “Retoc fotogràfic” (Juanma Ríos ) , “Coaching “"Potencia-TE: cuerpo, mente y emociones" ,
impartit per M Jesús Bujaldón i M José Ruiz d'Ibi ,”Hort ecològic urbà” ( Blanca Bonora );
“Conferència” sobre les diferents facturacions de l'electricitat i quines opcions tenim per estalviar diners en la factura mensual que impartirà Juanjo Rico de l'empresa INELCO (Innovació electrònica i control) de Castalla;

“Trobada literària amb Pasqual Alapont” autor de novel·les com Barrots Daurats i l'actual èxit teatral de Ficció obra (que podrem vore al teatre principal d'Alacant el pròxim 1 de febrer);

”Viatge a la Ruta de la Ceràmica d'Alcora i Onda”, “Excursió pels Paisatges d'Enric Valor” de la mà del prof. de la Universitat d'Alacant Vicent Brotons (en col·laboració amb el dep. d'Educació de l'Ajunt. d'Ibi)

“Visita guiada” i “esmorzar a l'Estació Biològica de Torretes”, etc.;
“Documental Las maestras de la República” , guanyadora del Goya al millor docum. 2014,
“Exposició” " “Ahir i hui dels masos d'Ibi” ", una selecció fotogràfica de les diferents finques i masos del terme amb la col·laboració de l'arxiu municipal i J J Sarrió (Amics de les muntanyes).
Picture of CFPA Joan Lluís Vives
Picadeta de Nadal
by CFPA Joan Lluís Vives - Tuesday, 16 December 2014, 02:25 PM

Com ja és costum, este dijous 18 de desembre l'associació d'alumnes del Centre ha organitzat la PICADETA DE NADAL.
Serà a partir de les 20.30 en la Comparsa Tuaregs d'Ibi. Per poder assistir cal que demaneu el tiquet en consergeria i apuntar-vos en el grup classe al qual pertanyeu.
VINE A DONAR LA BENVINGUDA AL NADAL AMB L'ASSOCIACIÓ

Course categories

Skip Calendar

Calendar